Coronavirus. Vent gerne med at afbestille din rejse til 3 døgn før din afrejse

Påske: Hvis du har dokumentation på, at din rejse er afbestilt, kan du vente med at kontakte os til efter påske. 

Læs her, hvordan din rejseforsikring dækker, og hvad det betyder for dig.

 Læs mere

Send en sikker mail 

Når du eller vi skal sende mails, der indeholder personlige eller andre følsomme oplysninger, er det vigtigt at mailen bliver sendt krypteret – det kalder vi en sikker mail.

Vi sender en krypteret mail, når det er nødvendigt

Vi krypterer alle mails, der indeholder persondata (herunder følsomme persondata) eller øvrige følsomme oplysninger. 

Desuden forsøger vi altid at kryptere mails til dig, hvis du har valgt en udbyder, som understøtter dette. Vi sikrer, at det sker efter Datatilsynets anbefalinger om meddelelsessikkerhed.

Hvis din mailudbyder ikke understøtter den kryptering, vi bruger, går mailen i stedet til Tryg SafePortal – vores sikre mailportal. Du får da en mail med et link til portalen og kan logge ind med NemID og læse din sikre mail her. 
 

Sådan sender du selv sikre mails

  1. Du kan kontrollere, om din adresse understøtter kryptering, ved at kigge i emnefeltet eller ved hjælp af onlineværktøjer. Søg fx efter ’secure email check’.
  2. Hvis du vil opsætte meddelseskryptering hos dig selv, så følg NemIDs vejledning
  3. Har du tidligere modtaget en sikker mail fra Tryg, kan du med stor sandsynlighed svare tilbage på samme måde. Modtog du mailen direkte i din indbakke, kan du svare tilbage på den eller skrive en ny. Modtog du mailen i Tryg SafePortal, kan du gå ind dér og svare tilbage på den.
  4. Alternativt kan du komme i kontakt med os på tryg.dk/kontakt-os