Tryg behandlerbooking
for psykologer
Om Tryg Behandlerbooking
Tryg Behandlerbooking er en digital løsning, som giver vores kunder mulighed for at booke konsultationer direkte i psykologens kalender. I samarbejde med flere kliniksystemer har vi udviklet denne løsning for at give vores kunder en nem og direkte vej til behandling. Samtidig forenkler løsningen de administrative processer hos psykologen – da alt kører digitalt.
Fordele som behandler
Tryg Behandlerbooking har en række fordele for psykologen:
Tilmeld din klinik til løsningen
Hvis du ønsker at samarbejde med Tryg Behandlerbooking, skal du
Vi har lavet løsningen i samarbejde med kliniksystemerne for at give vores kunder mulighed for nem og digital booking direkte hos behandleren. Samtidig gør Tryg Behandlerbooking det nemmere for behandleren at håndtere administrationen af vores kunder.
Tryg Behandlerbooking har en række fordele for psykologen:
Som udgangspunkt kan alle autoriserede psykologer leverer ydelser gennem Tryg Behandlerbooking. Der er intet krav om ydernummerregistrering for at kunne deltage i løsningen.
Tryg Behandlerbooking er et samarbejde mellem Tryg og kliniksystemudbyderne. Psykologer, der arbejder i følgende systemer, kan på nuværende tidspunkt være med i løsningen:
Tryg Behandlerbooking er en ny måde at håndtere forsikringskunder på. Du vil efter en tilvænningsperiode opleve, at de daglige rutiner bliver nemmere og mere automatiserede. Du vil komme til at spare en del manuelt arbejde. Vi sender nemlig vores betalingsgarantier digitalt, direkte til kliniksystemet. Som samarbejdspartner er det dog vigtigt at holde Tryg orienteret om ændringer på klinikken og psykologen samtidig med, at samtlige behandlinger skal kobles til kundens elektroniske betalingsgaranti, når bookingen laves.
Det er vigtigt, at du giver os besked, hvis der sker ændringer i behandlerteamet, klinikken skifter adresse el. lign. På den måde kan vi sikre os, at klinikken og samtlige behandlere er oprettet korrekt i vores system, og vores kunder har mulighed for at booke tid hos klinikkens behandlere.
Du kan desværre ikke modtage kunder fra os, inden kontrakten er underskrevet.
Formålet med at indgå en kontrakt er at fastlægge vilkårene og sætte retning for samarbejdet mellem klinikken og Tryg. Samtidig sikrer kontrakten, at Trygs kunder får en professionel og effektiv behandling af høj kvalitet hos de klinikker, som leverer ydelser til tryg Behandlerbooking.
Klinikken afregner direkte med Tryg, og I kan fakturerer løbende efter hver konsultation. Faktureringen sker via kliniksystemet, og fakturaen skal sendes som EAN-faktura. Fakturaer betales enten til klinikkens kontonummer eller via FI-kode.
Ved misligholdelse af kontraktens forpligtelser og garantier ophører vi blot samarbejdet. Årsager til ophør af samarbejdet kan f.eks. være
Ved tvivl om betalingsgarantien kan du kontakte Tryg Behandlerbooking pr. mail eller telefon. Kontaktoplysningerne fremgår af den enkelte betalingsgaranti.
Hvis psykologen vurderer, at kunden har brug for flere konsultationer efter garantiens ophør, skal kunden tage kontakt til Tryg for at anmode om en forlængelse af dækningsperioden.
Tryg opkræver intet gebyr eller faste betalinger fra klinikker, der indgår i løsningen.
Der kan være er mindre gebyr til dit kliniksystem forbundet med løsningen. Kontakt klinikkens systemudbyder for mere info herom.
Kunden skal selv betale omkostninger, der er forbundet med for sent afbud direkte til behandleren eller udeblivelse. Trygs betalingsgarantier dækker ikke dette.