Tryg behandlerbooking
Tryg Behandlerbooking er en digital løsning, som giver vores kunder mulighed for at booke tid til behandling direkte i behandlerens kalender. I samarbejde med de førende kliniksystemer har vi udviklet denne løsning for at give vores kunder en nem og direkte vej til behandling. Samtidig forenkler løsningen de administrative processer hos klinikkerne.
Tryg Behandlerbooking har en række fordele for klinikkerne:
Det er vigtigt, at Trygs kunder får en god kundeoplevelse og altid kan se de mest opdaterede oplysninger omkring klinikken og kundens kommende tider. Du skal derfor som leverandørklinik altid holde Tryg orienteret, hvis der er sker ændringer på klinikken eller dens behandlere. I skal også sørge for, at alle behandlinger kobles til kundens betalingsgaranti umiddelbart efter booking, så Tryg kan sikre kunden et komplet overblik.
Hvis du ønsker at være leverandør til Tryg Behandlerbooking, skal du
Vi har lavet løsningen i samarbejde med kliniksystemerne for at give vores kunder mulighed for nem og digital booking direkte hos behandleren. Samtidig gør Tryg Behandlerbooking det nemmere for klinikker og behandlere at håndtere administrationen af vores kunder.
Hvis du ønsker at være leverandør til Tryg Behandlerbooking, skal du:
Som udgangspunkt kan alle klinikker, der tilbyder fysioterapi og/eller kiropraktik, levere ydelser gennem Tryg Behandlerbooking. Der er intet krav om ydernummerregistrering for at kunne deltage i løsningen.
Tryg Behandlerbooking er et samarbejde mellem Tryg og kliniksystemerne. Enkelte kliniksystemer er endnu ikke klar til at indgå i løsningen. Klinikker, der arbejder i følgende kliniksystemer, kan på nuværende tidspunkt være med i løsningen;
Hvis du gerne vil være med i løsningen, men ikke kan finde dit kliniksystem på listen, vil vi opfordre dig til at tage kontakt til din kliniksystemleverandør og tilkendegive din interesse for vores løsning.
Tryg Behandlerbooking er en helt ny måde at håndtere forsikringskunder på. Du og dine behandlere vil efter en tilvænningsperiode opleve, at de daglige rutiner bliver nemmere og mere automatiserede. I vil komme til at spare en del manuelt arbejde. Vi sender nemlig vores betalingsgarantier digitalt, direkte til jeres kliniksystem. Som leverandørklinik er det dog vigtigt at holde Tryg orienteret om ændringer på klinikken og behandlere samtidig med, at samtlige behandlinger kobles til kundens betalingsgaranti umiddelbart efter booking.
Det er vigtigt, du giver os besked, hvis der sker ændringer i dit behandlerteam, I får ny adresse el. lign. På den måde kan vi sikrer, at I er oprettet korrekt i vores system, og vores kunder har mulighed for at booke tid hos jer.
Du kan desværre ikke modtage kunder fra os, inden kontrakten er underskrevet.
Formålet med kontrakten er at fastlægge vilkårene og sætte retning for samarbejdet mellem din klinik og Tryg. Samtidig sikrer kontrakten, at Trygs kunder får en professionel og effektiv behandling af høj kvalitet hos de klinikker, som leverer til Tryg Behandlerbooking.
Din klinik afregner direkte med Tryg, og I kan fakturere løbende efter hver afsluttet behandling. Faktureringen sker via eFaktura i kliniksystemet, og fakturaen skal sendes som EAN-faktura. Faktura betales til klinikkens kontonummer.
Ved misligholdelse af kontraktens forpligtelser ophører vi blot samarbejdet. Årsager til ophævelse af kontrakten kan f.eks. være
Ved systemfejl skal du melde fejlen til dét kliniksystem, du anvender, præcis som du plejer.
Hvis fejlen skyldes vores løsning, vil vi få direkte besked fra kliniksystemerne.
Ved tvivl om betalingsgarantiens dækning, kan du kontakte vores sundhedsteam. Du kan se kontaktoplysningerne på den enkelte betalingsgaranti.
Hvis behandleren vurderer, at kunden har brug for flere behandlinger, skal kunden tage kontakt til Tryg for at få tildelt disse. På baggrund af en sundhedsfaglig vurdering vil vi tildele den rette mængde ekstrabehandlinger.
Tryg opkræver intet gebyr ellers faste betalinger fra klinikker, som indgår i løsningen.
Det er ikke sikkert, at der er Tryg kunder i dit område. Samtidig kan der være flere klinikker i dit område at vælge imellem. Begge dele kan have betydning for, om du modtager kunder fra os. Hvis vores samarbejde ophører, får du besked direkte fra os.
Nej. Kunden skal selv betale omkostninger, der er forbundet med for sent afbud direkte til behandleren eller udeblivelse.