Coronavirus. Vent gerne med at afbestille din rejse til 3 døgn før din afrejse

Påske: Hvis du har dokumentation på, at din rejse er afbestilt, kan du vente med at kontakte os til efter påske. 

Læs her, hvordan din rejseforsikring dækker, og hvad det betyder for dig.

 Læs mere

Forlængede behandlingstider

Ønsker du at ringe til os

Vi har i øjeblikket rigtig mange henvendelser, som vi gør alt for at besvare hurtigst muligt.

Derfor beder vi dig vente med at afbestille din rejse, til der er 3 døgn til afrejse. Først der kan vi afgøre, om din rejse er dækket.

Frem mod helligedagene i påsken forventer vi endnu flere henvendelser. Derfor kan du også vente med at kontakte os til efter, hvis du blot har dokumentation på, at din rejse er afbestilt 3 døgn før afrejse.


Har du brug for at sende post til os

På grund af øget smitterisiko ved Corona, vil alt indgående fysisk post blive sat i karantæne i 3 døgn, inden vores postmedarbejdere begynder at håndtere den. Det betyder, at indscanning og omdeling af fysiske dokumenter bliver forsinket med 3 døgn.

Hvis du har anmeldt en skade og ønsker at sende dokumentation til os, vil det være en stor hjælp, hvis du vil uploade dokumentationen på Min side på tryg.dk

Vi håber på din forståelse og tålmodighed.

Kom i direkte kontakt med os.

Ring til en forsikringsrådgiver på 70 11 20 20
 

Mandag til torsdag kl. 8-21 
Fredag kl. 8-18
Lørdag kl. 09-16

Anmeld skader via telefonen kl. 8-17 på hverdage.

 

Vil du skrive til os?

Skriv til HR om jobs og karriere: hr@tryg.dk

Skriv til kundeservice: tryg@tryg.dk