Der varsles storm over Danmark. Se her, hvad du kan gøre, og hvordan du anmelder en skade.

Gode råd om storm

Her kan du anmelde skader, hvis du har en forsikring tilknyttet til dit kreditkort, herunder sygdom eller skader på rejsen samt købsforsikring.

For at anmelde skader skal du bruge

  • Kortnummer
  • Oplysninger om rejsedeltagerne
  • Beskrivelse af årsag
  • Dokumentation for din rejse og dine udgifter, fx lægebilag, rejsebilag og bilag for dine udlæg
  • Husk, PIR-rapporten (anmeldelseskvittering), hvis din bagage er forsinket
  • Ved afbestilling af pakkerejser er det vigtigt, at du kontakter os, før du annullerer din rejse ved dit rejseselskab
  • Ved afbestilling af andre rejser (fly for sig, hotel for sig osv.) skal du oplyse os om det beløb, der er refunderet for rejsen af rejsearrangøren
  • Kontonummer for at kunne udbetale penge
  • I forbindelse med skadebehandlingen af din skade forbeholder vi os retten til at kontakte din bank for at få verificeret dit kort (fx udløb, dækninger, mm).

Når din anmeldelse er sendt, modtager du en bekræftelse på mail fra os.