Coronavirus. Læs her, hvordan din rejseforsikring dækker, og hvad det betyder for dig.

Her kan du anmelde skader, hvis du har en forsikring tilknyttet til dit kreditkort.

Anmeld sygdom eller skade på rejsen, bagageforsinkelse og afbestilling af en planlagt rejse på grund af fx sygdom.

For at anmelde skader skal du bruge

  • Kortnummer
  • Oplysninger om rejsedeltagerne
  • Beskrivelse af årsag
  • Dokumentation for din rejse og dine udgifter, fx lægebilag, rejsebilag og bilag for dine udlæg
  • Husk, PIR-rapporten (anmeldelseskvittering), hvis din bagage er forsinket
  • Ved afbestilling skal du oplyse os om det beløb, der er refunderet for rejsen af rejsearrangøren
  • Kontonummer for at kunne udbetale penge
  • I forbindelse med skadebehandlingen af din skade forbeholder vi os retten til at kontakte din bank for at få verificeret dit kort (fx udløb, dækninger, mm).

Når din anmeldelse er sendt, modtager du en bekræftelse på mail fra os.