Support af online løsninger på tryg.dk
Her finder du de mest almindelige spørgsmål og svar angående tryg.dk og de funktionaliteter, der er på siden.
Support af online løsninger på tryg.dk
Her finder du de mest almindelige spørgsmål og svar angående tryg.dk og de funktionaliteter, der er på siden.
Brugernavn og adgangskode
Har du glemt dit brugernavn og adgangskode til at logge på Min side? Da du oprettede et NemID valgte du et brugernavn – det er det brugernavn, du skal bruge her. Det kan fx være dit CPR nr. men det kan også være et selvvalgt brugernavn. Det er altså ikke et særligt Tryg login.
Vi kan desværre ikke hjælpe dig med at finde brugernavnet – her skal du rette henvendelse til NemID, det gør du her.
Har du glemt din adgangskode, skal du bestille en ny midlertidig adgangskode hos NemID – det gør du her.
Dokumenter på Min side
Kan du ikke se dokumenterne på Min side? Se om du kan finde en løsning på problemet herunder.
Bruger du iPhone eller iPad? Så åbner du sandsynligvis hjemmesider i browseren Safari. I Safari kan du godt hente dokumenter fra Min side, men du skal tillade ”pop up”-vinduer for at kunne se dokumenterne.
Tillad pop-ups:
Har du tilladt pop-ups i Safari eller bruger du en anden browser og du ikke kan tilgå dokumenterne på Min side, skal du fejlmelde det hos Servicedesk via telefon på: 70210291
Kan ikke se forsikringer på Min side
Ofte skyldes en manglende forsikring, at du ikke er forsikringstageren, men medforsikret. For at kunne se forsikringer, skal du have adgang fra forsikringstageren. Det kan han/hun gøre ved at logge ind og give fuldmagt til andre i husstanden.
Kontakt en forsikringsrådgiver, som kan logge ind på vegne af dig og se, om der er fejl. Hvis forsikringsrådgiveren heller ikke kan se forsikringerne, skal det undersøges nærmere af Servicedesk. Meld fejlen til Servicedesk på telefon: 70210291 – du skal oplyse dit CPR nr. for at vi kan fejlsøge på dit login.
Denne fejl forekommer, da vores service nogle gange fejler. Løsningen er at prøve igen og mange gange løser det problemet.
Det er vigtigt at du giver os besked om fejlen, så vi kan udbedre den slags fejl. Derfor skal fejlen meldes ind til Servicedesk, så de kan oprette en sag på det. Kontakt dem venligst på telefon: 70210291