Hjælp til Min side
Her finder du råd og vejledning, hvis du har problemer med at logge på Min side eller Tryg Sund-appen.
Hjælp til Min side
Her finder du råd og vejledning, hvis du har problemer med at logge på Min side eller Tryg Sund-appen.
MitID har erstattet NemID
For at logge på Min side eller Tryg Sund-appen skal du nu bruge det nye MitID. Det nye digitale identifikationsmiddel bliver indført i Danmark fra sommeren 2021. MitID er mere sikkert, mere fleksibel og en mere brugervenlig løsning end NemID.
Hør mere om, hvordan du kommer i gang med MitID og få hjælp til at bruge det på MitID.dk.
Der er forskellige måder at få MitID. De fleste kan downloade MitID appen og bekræfte deres identitet med pas.
Hvis man ikke har en telefon, man kan bruge til MitID appen, kan man booke tid hos Borgerservice. MitID er først og fremmest lavet til at blive brugt på smartphone og tablet. Kan man ikke bruge sin telefon til MitID, er det muligt at få en kodeviser, kodeoplæser eller chip.
Læs mere om, hvordan du får MitID
Har du glemt dit bruger-ID skal du kontakte MitID support eller møde op i Borgerservice.
Hjælp til at logge på Min side
Vi har samlet forskellige vejledninger til kendte problemer i forbindelse med at logge på Min side.
Kendte tekniske fejl på Min side kan eksempelvis være:
Ved disse eller andre tekniske problemer kan du kontakte Servicedesk på 70 21 02 91.
Når du besøger tryg.dk, skal din browser være indstillet til at acceptere cookies. Ellers vil du ikke kunne logge på Min side.