Online APV - hjælp til jeres arbejdspladsvurdering

Har du en arbejdsskadeforsikring, og er du en del af Tryg Business, har du adgang til Online APV. Her får du en digital løsning, der nemt hjælper dig med at gennemføre den lovpligtige arbejdspladsvurdering. Du kan læse om flere fordele og rabatter ved Tryg Business her.

Arbejdspladsvurdering til din branche

Har din virksomhed Online APV som service, kan dine medarbejdere nemt og hurtigt gennemføre den lovpligtige arbejdspladsvurdering fra deres computer eller mobiltelefon. Det gøres fra Min virksomhed.

APV'en støtter op om et bedre arbejdsmiljø og sikrer, at virksomheden lever op til lovkravene. Og så er arbejdspladsvurderingen tilpasset efter branche. Derfor vil dine medarbejdere blive stillet spørgsmål, som passer lige præcis til jeres arbejdsplads. 

Du bestemmer selv, hvornår arbejdspladsvurderingen skal laves, og processen kører automatisk - hvilket gør det nemt, og sparer jeres virksomhed for tid og penge.

Vidste du?

Ifølge Arbejdsmiljøloven skal alle virksomheder med ansatte udarbejde en skriftlig APV minimum hvert 3. år. Formålet med en APV er at undersøge, om arbejdsmiljøet i virksomheden er sikkert og sundt. Gør man ikke det, får virksomheden en bøde

Sådan gør du

  • Log ind på www.tryg.dk/minvirksomhed for at komme i gang med arbejdspladsvurderingen.
  • Klik på Arbejdsskade på forsiden og derefter på ”Bestil arbejdspladsvurdering” under Selvbetjening.
  • Når medarbejderne har indsendt deres besvarelser, modtager de med det samme feedback og gode råd til at forbedre deres trivsel og forebygge psykiske og fysiske arbejdsskader.
Kvinde arbejder i butik

Hvilke forsikringer passer til din virksomhed?

Tag vores guide og få et overblik over, hvilke forsikringer din virksomhed har brug for.

Gå til guiden