Person bruger Min virksomhed på en computer

Om Min virksomhed

Se, hvordan du bruger Min virksomhed og få svar på de mest gængse spørgsmål. Her kan du få hjælp at logge ind, høre hvad du kan bruge Min virksomhed til og få hjælp til at finde dokumenter via vores videoguides.

Få overblikket over Min virksomhed

På Min virksomhed kan du få overblik over dine forsikringer og se detaljer. Du kan også opdatere dine informationer og anmelde skade. 

På denne side får du en hurtig og grundig introduktion til Min virksomhed. Benyt de tre videoguides herunder og få hjælp til at finde indbetalingskort, forsikringsaftaler og andre relevante dokumenter i Min virksomhed.

Videoguides til Min virksomhed

Få svar på tre hurtige spørgsmål om Min virksomhed

Hvad er Min virksomhed?
Min virksomhed er samlingspunktet for alt det, der vedrører din virksomheds forsikringer. På Min virksomhed får du det komplette overblik. Her kan du bl.a. foretage ændringer, købe- og udvide forsikringer og orientere dig om policer  og bonus.

Hvad kan jeg bruge Min virksomhed til? 
På Min virksomhed kan du danne dig overblik over aktive- og ophørte forsikringer. Du kan se policenumre, betingelser, forsikringssummer og selvrisiko samt opdatere dine forsikringer. Det er derfor muligt at gå i detaljerne med dine forsikringer, så du er sikker på, at din virksomhed altid er dækket ordentligt.

Du kan også anmelde skader og følge igangværende skadesager, så du er orienteret om udviklingen.

Der er også andre selvbetjeningsmuligheder. Du kan bl.a. rette kørelængde på din bilforsikring, opdatere medarbejderlister på sundheds- og sygedriftstabsforsikring og udstede transportcertifikater.

Som Digital Kunde finder du samtidig dokumenter og post fra Tryg til din virksomhed. Er du i tvivl om, hvad det vil sige at være Digital Kunde? Se mere

Hvorfor bør jeg logge på Min virksomhed i stedet for at ringe til min rådgiver?
Vores rådgivere sidder altid klar til at hjælpe, når du har brug for det. Min virksomhed, din digitale hjælper, kan dog give dig en hånd, så du nemt og hurtigt kan springe køen over. Så kan du få rettet de ting du har brug for eller få svar på dine spørgsmål. De mange muligheder for selvbetjening gør det helt ligetil at springe køen over med Min virksomhed.

Læs mere

Jeg logger på Min virksomhed for første gang

Er det første gang du logger ind på Min virksomhed, så kan det være en god idé at orientere sig om, hvordan du får adgang. Du kan med fordel tjekke om:

  • Du bruger NemID, MitID eller en tredje løsning
  • Har du valgt den rigtige log ind type i loginoversigten? 
  • Hvis du logger ind med NemID medarbejdersignatur: har du husket at tildele rettigheden 'Forsikringsansvarlig'?

Vi har samlet et overblik over de mest gængse fejl og spørgsmål i forbindelse med login på Min virksomhed.

Jeg har logget ind på Min virksomhed før

Hvis du har logget ind på Min virksomhed før, så kan du passende orientere dig om, hvilken logintype du før har brugt for at få adgang. Tjek blandt andet:

  • Om du bruger NemID, MitID eller brugernavn og adgangskode
  • Hvilken type NemID du bruger. Medarbejdersignatur, privat NemID eller nøglefil?
  • Om du har valgt den rigtige logintype i loginoversigten.

Se oversigten i linket til venstre, hvis du stadig har brug for hjælp. Hvis du er klar til at logge ind, kan du trykke på linket her:

Introduktion til Min virksomhed

Første gang du logger på Min virksomhed, kan det måske være lidt svært at finde rundt. Derfor har vi lavet en video, som kan gøre det nemmere for dig. Videoen er en overordnet guide til platformen, og viser dig bl.a., hvor du kan få overblik over dine forsikringer, anmelde en skade og gøre brug af vores selvbetjening.

Find dine indbetalingskort
på Min virksomhed

Se hvordan du finder, downloader og printer dit indbetalingskort (girokort) i Min virksomhed. Videoen guider ind til opkrævningsoversigten på Min virksomhed, og viser dig hvor du kan finde det indbetalingskort, du har brug for.

Find dine forsikringsaftaler

Videoen viser, hvordan du finder en forsikringsaftale (forsikringspolice) i Min virksomhed. Du får at se, hvordan du ser, printer og downloader PDF-filen.

Ønsker du at se, hvordan du finder andre relevante dokumenter? Se denne video.

Find dine dokumenter og
post fra Tryg

Her kan du se, hvordan du finder dine dokumenter samt post fra Tryg. Vi viser dig også, hvordan du åbner, printer og downloader de forskellige filer. Videoen guider dig ind til den samlede dokumentoversigt.

Du kan også se, hvordan du tilmelder dig underretninger som Digital Kunde, hvis du ikke allerede får besked, når der er nye dokumenter eller post fra Tryg i Min virksomhed. 

Find en samlet oversigt over dine betalinger

Her viser vi dig, hvordan du kan logge ind i Min virksomhed og finde en samlet oversigt over dine betalinger fra en valgfri periode. Vi viser dig også, hvordan du kan downloade og printe oversigten, enten som PDF eller Excel dokument.

Udbetaling af Bonus gennem Tryghedsgruppen

Find din bonus 
på Min virksomhed

Hvert år udbetaler TryghedsGruppen bonus til Trygs kunder. På Min virksomhed kan du se, hvornår vi udbetaler din bonus og hvad din bonus lyder på. Du får besked om bonus fra TryghedsGruppen på mail og din e-Boks. 
 

Du finder bonus under 'Fordele' i Min virksomhed

Ofte stillede spørgsmål

Hvordan logger jeg ind?

For at logge ind på Min virksomhed skal du trykke på Min virksomhed øverst i højre hjørne på tryg.dk/erhverv.

Min virksomhed knap

Du kan logge ind på forskellige måder (du kan bruge NemID indtil udgangen af 2022):

  • Log ind med MitID
  • Log ind med Privat NemID for virksomhedsejere
  • NemID Medarbejdersignatur
  • NemID med nøglefil
  • Brugernavn og kodeord (hvis du ikke har cvr-nummer).

Er du i tvivl om, hvad du skal bruge til at logge ind? Eller kan du ikke logge ind? Så har vi samlet en række gode råd og løsninger.

Hvordan finder jeg mine indbetalingskort og andre dokumenter?

  

Du kan finde indbetalingskort, forsikringsaftaler og andre relevante dokumenter i en samlet oversigt på Min virksomhed. Du finder oversigten ved at trykke på ’Dokumenter’ i menuen på toppen af siden. Når du er på oversigten over ’Alle dokumenter’ kan du vælge ’Forsikringsaftaler, ’Indbetalingskort, ’Skade’ og ’Andre dokumenter’ i menuen til venstre.

Du kan også vælge at se videoen længere oppe på siden

Dokumentoversigt - Min virksomhed

 

Hvad betyder Digital Kunde?

Som Digital Kunde siger du ja til at modtage dokumenter og post digitalt.
Du siger ja til, at vi opbevarer virksomhedens forsikringspapirer digitalt. Du kan se dem på Min virksomhed.

Du får besked på mail, når der er nye dokumenter. Som Digital Kunde får du ikke nye dokumenter på brev.

Ønsker du at tilmelde dig Digital Kunde? 
Tryk på 'Profil' under dit navn i øverste højre hjørne.

Profil, min virksomhed

 

Vælg 'Ja' øverst på siden under 'Digital Kunde'. Husk at trykke på 'Gem ændringer'. Så er du tilmeldt som Digital Kunde. Du kan også se hvordan du tilmelder dig ved at klikke på videoen om dokumenter og post længere oppe på siden

Digital Kunde - Min virksomhed

Post i e-Boks
Hvis du har tilmeldt din virksomhed post fra Tryg i e-Boks, vil du kunne se de samme dokumenter begge steder. Ønsker du at til- eller framelde dig post fra Tryg i e-Boks, skal dette ske på e-boks.com.

Hvordan behandler Tryg mine personoplysninger?

Hos Tryg bestræber vi os altid på at behandle dine personoplysninger med omtanke og respekt for dit privatliv. Du kan opdatere dit samtykke og læse mere om, hvordan vi behandler dine oplysninger ved at se persondatapolitik.

Her kan du se, hvordan vi behandler dine personoplysninger når vi kommunikerer til dig over bl.a. mail og telefon, når vi behandler skader eller tegner forsikringer til dig samt når vi markedsfører produkter og bruger cookies. Du kan også kontakte os, hvis du har spørgsmål til, hvordan vi behandler dine oplysninger. Det gør du i bunden af vores side om persondatapolitik.