
Hjælp til log ind
Oplever du problemer med dit NemID medarbejdersignatur?
Det kan skyldes, at du skal tildele rettigheden 'Forsikringsansvarlig' til dit NemID Medarbejdersignatur. Følg vores vejledning ved at klikke på knappen eller læs mere herunder.
MitID erstatter NemID
MitID er den nye generation NemID. Det nye digitale identifikationsmiddel bliver indført i Danmark fra sommeren 2021. Fordelene ved MitID er, at det bliver en sikrere, mere fleksibel og brugervenlig løsning end NemID.
Hvad skal jeg bruge?
Har du egen virksomhed eller repræsenterer du en forening? Så kan du nu bruge dit private MitID til digital selvbetjening på vegne af virksomheden eller foreningen.
Hvis flere skal agere pÃ¥ vegne af virksomheden eller foreningen, skal I fortsat benytte NemID medarbejdersignatur med nøglekort eller nøglefil – indtil en ny erhvervsløsning, MitID Erhverv, lanceres senere i 2022.Â
Har du ikke brugt MitID før, kan du kontakte din bank og bestille et.
Læs mere om MitID
Har du valgt den rigtige logintype?
Se hvad du skal holde øje med, så du er sikker på, at du har valgt den rette logintype.NemID Medarbejdersignatur
Til alle virksomheder og foreninger med cvrPrivat NemID og MitID
Til dig, der ejer en enkeltmandsvirksomhed eller alene har tegningsret i din A/S, ApS eller IVS.NemID med nøglefil
Til dig, der bruger NemID medarbejdersignatur ofte og uden nøglekortUden NemID
Kun til dig, der ikke har cvr-nummerAndre kendte fejl
Vi har samlet forskellige vejledninger til kendte problemer i forbindelse med at logge på Min virksomhed.Har du husket at tildele rettigheden 'Forsikringsansvarlig' til NemID medarbejdersignatur?
NÃ¥r du skal bruge NemID Medarbejdersignatur, skal der tildeles en særlig rettighed, 'Forsikringsansvarlig', gennem Nets, sÃ¥ medarbejdere i virksomheden kan logge pÃ¥ Min virksomhed.Â
Følg vejledningen
For at hjælpe med at tildele rettigheden til dit NemID Medarbejdersignatur, har vi lavet en vejledning.
Tal med support
Oplever du tekniske problemer, kan du ringe til ServiceDesk på 70 21 02 91.
Tekniske problemer indebærer:
- Problemer med selvbetjening på Min virksomhed
- Fejl ved åbning af dokumenter
- Fejl ved login