Mexico er igen ramt af jordskælv

Kraftigt jordskælv lukker lufthavnen. Vi hjælper med afbestilling og evakuering.

Læs mere
Er du ramt af Maria? Læs mere

Hjælp til at logge ind på Min virksomhed

Her finder du hjælp og vejledning til at logge på Min virksomhed med NemID Medarbejdersignatur. Finder du ikke det svar, du leder efter, kan du altid kontakte vores kundeservice.

Hjælp til NemID Medarbejdersignatur

For at logge på Min virksomhed skal du bruge NemID Medarbejdersignatur og det nøglekort, der er tilknyttet.

Bestil NemID Medarbejdersignatur

Det er Nets, der udsteder din NemID medarbejdersignatur - det er også hos dem du bestiller.

Glemt bruger-id eller adgangskode

Har du glemt bruger-id eller adgangskode til dit NemID Medarbejdersignatur, skal du henvende dig til virksomhedens NemID administrator, der kan genudstede det.

Administrator

Den første person, der bestiller NemID Medarbejdersignatur i din virksomhed, bliver automatisk gjort til administrator i systemet.

Ugyldig autorisation/rettighed

Din NemID profil hos Nets skal være tildelt den nødvendige autorisation/rettighed, for at du kan bruge den til at logge på Min virksomhed. Det er NemID administratoren i din virksomhed, der skal foretage denne tildeling. Det gøres via selvbetjeningen på Nets hjemmeside.

Mistet nøglekort

Har du mistet dit nøglekort, kan du bestille et nyt her.
Dit mistede nøglekort spærres automatisk ved bestillingen.

Hvem kan få NemID medarbejdersignatur?

Alle virksomheder med et cvr-nummer kan indgå en aftale med Nets om oprettelse af NemID Medarbejdersignatur. Herefter udpeger I selv en administrator, som på vegne af virksomheden udsteder medarbejdersignaturer til de relevante personer.

Kunde uden CVR?

Driver du erhverv uden cvr-nummer, kan du logge på Min virksomhed med brugernavn og adgangskode. Få hjælp til bestilling her.