Coronavirus. Læs her, hvordan din rejseforsikring dækker, og hvad det betyder for dig.

hjælp til at logge ind 

Find svarene på de mest almindelige spørgsmål her. Oplever du tekniske problemer, kan du ringe til servicedesk på 70 21 02 91.

Har du problemer med dit NemID Medarbejdersignatur?

Opdater dine rettigheder 

Måske oplever du lige nu, at din NemID Medarbejdersignatur med nøglekort eller nøglefil ikke virker på tryg.dk, selvom du tidligere har kunne bruge den.  

Følg vejledningen 

Fejlen skyldes, at dine NemID-medarbejderettigheder til Tryg skal opdateres hos Nets. Det er NemID-administratoren i din virksomhed, der skal foretage ændringen. 

Har du valgt den rigtige logintype? 

Vælg, hvordan du vil logge ind

Som erhvervskunde med et cvr-nummer skal du logge ind på Min virksomhed med NemID. 

  • Som indehaver af en enkeltmandsvirksomhed, kan du bruge dit private NemID
  • Som medarbejder, bogholder, foreningsmedlem mv. skal du have et NemID medarbejdersignatur med nøglekort eller nøglefil
  • Er du kunde uden cvr, se her

Læs om de 3 NemID varianter her: 

Privat NemID
NemID Medarbejdersignatur
NemID med Nøglefil

Privat NemID

Til dig, der ejer en enkeltmandsvirksomhed eller har fuld tegningsret i din A/S, ApS eller IVS.

Kan jeg bruge privat NemID som: 

Ejer af en enkeltmandsvirksomhed?

Ja - Som ejer af en enkeltmandsvirksomhed, kan du bruge dit private NemID til at logge ind. 
 

  1. Tjek, at du står rigtigt på tryg.dk
    Som erhvervskunde skal du logge ind på Min virksomhed for erhverv. (Tjek, at du står på fanen ''Erhverv'' øverst til højre) 

  2. Vælg "Privat NemID" på listen over muligheder
    Log ind med dit personlige nøglekort, som du plejer. 

  3. Forsæt som din virksomhed
    Når du er logget ind, vil du blive spurgt, om du ønsker at fortsætte som dig selv eller din virksomhed. Vælg virksomheden. 

Medarbejder i virksomheden?

Nej - Som ansat i en virksomhed eller enkeltmandsvirksomhed skal du bruge en NemID medarbejdersignatur til at logge ind. Har du ikke en, kan du bestille den hos Nets
 

A/S, ApS eller IVS?

Ja, hvis du har tegningsret -  I virksomhedsformerne A/S, ApS, eller IVS kan personer med fuld tegningsret bruge deres private NemID til at logge ind på vegne af virksomheden. Tegningsreglen angiver, hvem der kan indgå aftaler på virksomhedens vegne.

Tjek selv på virk.dk - søg på dit selskabs cvr-nummer og læs under ''Tegningsregel, personkreds og revisor''. 

Har du ikke tegningsret, skal du bruge NemID medarbejdersignatur. Har du ikke en allerede, kan du bestille den hos Nets

Foreninger og frivillige foreninger?

Nej - Foreninger og frivillige foreninger kan ikke bruge Privat NemID. Her skal du bruge NemID Medarbejdersignatur (se afsnittet herunder). Har du ikke en, kan du bestille den hos Nets.

Har din forening ikke cvr, kan du nemt og gratis bestille et online. Se vejledning hos Erhvervstyrelsen

NemID medarbejdersignatur

Til alle virksomheder og foreninger med cvr 

Ejere, ledere, ansatte og bestyrelsesmedlemmer kan bruge NemID medarbejdersignatur, når de skal logge ind på vegne af virksomheden. Alle virksomheder med et cvr-nummer kan bestille NemID Medarbejdersignatur.

Mit medarbejdersignatur virker ikke (fejl EC-902)

Opdater dine rettigheder 

Måske oplever du lige nu, at din NemID Medarbejdersignatur ikke virker på tryg.dk, selvom du tidligere har kunne bruge den.  

Følg vejledningen 

Fejlen skyldes, at dine NemID-medarbejderettigheder til Tryg skal opdateres hos Nets. Det er NemID-administratoren i din virksomhed, der skal foretage ændringen. 

Se hvordan i vejledningen her

Hvordan bestiller jeg NemID medarbejdersignatur?
Hvordan bestiller jeg adgang til flere medarbejdere?
Jeg er i tvivl, om vi allerede har NemID medarbejdersignatur?

Ifølge Nets, kan du selv kan tjekke ved at starte en ny bestilling på deres hjemmeside. Har I allerede bestilt, vil du få det at vide under bestillingen, og du kan til enhver tid afbryde forløbet uden at ødelægge jeres nuværende aftale. Start ny bestilling her

NemID med Nøglefil

Til dig, der bruger NemID medarbejdersignatur ofte og uden nøglekort

Min nøglefil virker ikke (fejl EC-902)

Opdater dine rettigheder 

Måske oplever du lige nu, at din NemID Medarbejdersignatur med nøglefil ikke virker på tryg.dk, selvom du tidligere har kunne bruge den.  

Følg vejledningen 

Fejlen skyldes, at dine NemID-medarbejderettigheder til Tryg skal opdateres hos Nets. Det er NemID-administratoren i din virksomhed, der skal foretage ændringen. 

Se hvordan i vejledningen her

Bruger jeg nøglefil?

Nogle virksomheder bruger nøglefiler på computeren i stedet for nøglekort, når NemID medarbejdersignatur skal anvendes. Hvis du plejer at logge ind fra den samme computer uden at bruge nøglekort, er det sandsynligvis nøglefil, du bruger. 

Du kan normalt ikke bruge NemID medarbejdersignatur som nøglefil fra smartphone eller tablet.

Hvad er nøglefil?

En nøglefil er et lille stykke software, der installeres på din pc, når du aktiverer NemID medarbejdersignatur. På den måde slipper du for et nøglekort og kan i stedet indtaste en selvvalgt adgangskode, når du logger ind.

Nets anbefaler nøglefil til medarbejdere, der anvender signaturen flere gange dagligt og fra samme computer. For at bruge nøglefil kan der være krav til din computer. Læs mere hos Nets

 

Min nøglefil er udløbet eller jeg oplever fejl

Brugernavn og adgangskode

Kun til dig, der ikke har cvr-nummer

Jeg har glemt brugernavn eller adgangskode

Er det første gang, du besøger Min virksomhed? 

Brug NemID ligesom som du plejer ved andre lejligheder til dine virksomhedsærinder. Det er den bedste og nemmeste løsning. Læs mere om dine muligheder med Privat NemID og medarbejdersignatur her på siden.  

Du kan kun få udstedt et brugernavn og adgangskode til Min virksomhed, hvis du ikke har et cvr-nummer. 

Har du mistet dit brugernavn eller adgangskode, er vi nødt til at genbestille din adgang. Løsningen er sikkerhedstung, og vi gør dig opmærksom på, at leveringstiden på en ny kode er ca. 2-3 uger.

Skriv til os på kundecenter.erhverv@tryg.dk eller ring på 44 20 45 00.

Hvis dit ærinde på Min virksomhed haster, er du velkommen til at kontakte os. 

Jeg er mægler. Hvor logger jeg ind?

Brug mæglerportalen, når du logger ind på vegne af en kunde. 

Har du brug for hjælp til dit brugernavn og adgangskode? Ring til os på 72 17 05 22 eller skriv på maeglersupport@tryg.dk.

Hvordan logger foreninger og frivillige foreninger ind?

Alle foreninger kan bruge NemID medarbejdersignatur til at logge ind på Min virksomhed, hvis I har et cvr-nummer. Bestil NemID medarbejdersignatur hos Nets her. 

Har din forening ikke cvr, kan du nemt og gratis registrere jer hos erhvervsstyrelsen. Herefter kan du bestille NemID. Følg den enkle vejledning hos Erhvervsstyrelsen.  

Min virksomhed/forening har ikke cvr

Har din forening eller virksomhed ikke cvr, kan du nemt og gratis registrere jer hos erhvervsstyrelsen. Herefter kan du bestille NemID. Følg den enkle vejledning hos Erhvervsstyrelsen.  

Hvis det af andre årsager ikker er muligt for din virksomhed eller forening at have et cvr-nummer, kan du benytte et brugernavn og adgangskode, som vi udsteder. Løsningen er sikkerhedstung, og vi gør dig opmærksom på at leveringstiden på adgangen er ca. 2-3 uger.

Vi vil altid anbefale en cvr- og NemID medarbejdersignatur-løsning, hvis muligt. Kontakt os, hvis du er i tvivl. Så vejleder vi dig i dine muligheder. 

Skriv til os på kundecenter.erhverv@tryg.dk eller ring på 78 74 83 95.

Har du husket cookies?

Når du besøger tryg.dk, skal din browser være indstillet til at acceptere cookies og pop-ups. Ellers vil du ikke kunne logge på Min virksomhed.

Andre kendte fejl 

Vi har samlet forskellige vejledninger til kendte problemer i forbindelse med at logge på Min virksomhed.

Jeg prøver at logge på med iPhone eller iPad (iOS)

Jeg prøver at logge på med Windows computer eller Mac

Tal med support

Kendte tekniske fejl på Min virksomhed kan eksempelvis være:

  • Manglende forsikringer på Min virksomhed.
  • Min virksomhed er helt blank.
  • Fejl ved åbning af dokumenter.

Ved disse eller andre tekniske problemer kan du kontakte Servicedesk på 70 21 02 91 og oplyse dit CVR nr. for at vi kan fejlsøge på dit login.