Hjælp likviditeten – skift til månedsbetaling
Hjælp likviditeten – skift til månedsbetaling
Har din virksomhed to eller flere forsikringer hos os, og er de tilmeldt Betalingsservice, kan du samle din betaling i en samleopkrævning. Med kun én samlet opkrævning bliver det endnu nemmere for dig at betale for dine forsikringer, og du sparer det opkrævningsgebyr, der normalt betales ved hver regning.
Du har mulighed for at vælge samleopkrævning på alle nyindkøbte forsikringer på nær korttidsforsikringer, og du kan betale for op til 10 forsikringer på én gang.
Vil du gerne tilmeldes, kan du kontakte os på 44 20 45 00 og høre nærmere om dine muligheder for en samleopkrævning.
Nej, det koster ikke noget at samle din betaling i en samleopkrævning. Du sparer tværtimod det betalingsgebyr, du normalt betaler for hver enkelt regning.
Hvis vi ikke har modtaget din betaling på den betalingsdato, der står på din opkrævning, sender vi en påmindelse med et gebyr på 100 kr. for de ekstra omkostninger. Er der sket en fejl? Ring til os på 44 20 45 00.
Din oprindelige opkrævning kan være sendt til dig som et elektronisk indbetalingskort, fordi du kan være tilmeldt elektroniske indbetalinger i din bank uden at være opmærksom på det. Så vil betalingen ligge under ’tilmeldte’ eller ’kommende betalinger’.
Kontakt din bank, hvis du er i tvivl.
Ligger der ikke noget i banken, så kontakt os på 44 20 45 00 og vi vil sende dig et nyt indbetalingskort.
Hvis du har modtaget en rykker, kan det være fordi:
For at tilmelde Betalingsservice igen skal du kontakte din bank eller selv tilmelde din betaling via din netbank.