Driftsfejl på Min virksomhed

Der er i øjeblikket en teknisk fejl, når du prøver at logge ind på Min virksomhed. Vi arbejder på at løse det hurtigst muligt. Læs mere her.

Kan du ikke logge ind på Min virksomhed?

Problemer med MitID erhverv til enkeltmandsvirksomheder

Der er i øjeblikket en national fejl på MitID erhverv. Fejlen gælder dig, der har en enkeltmandsvirksomhed og ikke har oprettet et MitID erhverv - men bruger dit private MitID på vegne af firmaet. Du vil desværre opleve, at din virksomhed ikke kommer frem på listen, når du logger ind.

Fejlen forventes løst d. 21 februar 2024

Fejlen ligger hos NemLogin3 og løses via en opdatering d. 21 februar. Herefter vil du igen kunne bruge dit private MitID, når du logger ind med MitID erhverv hos os.

Brug dit personlige erhvervslogin i stedet

Indtil fejlen er løst, kan du bruge den loginmulighed, der hedder; MitID personligt erhvervslogin. Løsningen kræver, at du tegner for din virksomhed alene – det vil sige, at det kun er dit navn, der indgår i virksomhedens tegningsregel. Du kan selv tjekke tegningsreglen for din virksomhed på virk.dk.

Derudover oplever vi en teknisk fejl på Min virksomhed – DC9001

Vi oplever i øjeblikket, at der kan opstå en teknisk fejl for nogle erhvervskunder ved login på Min virksomhed.

Du vil opleve en teknisk fejl efter login, hvorefter du straks bliver logget af igen. Fejlen er sporadisk, og det kan virke, hvis du prøver igen senere eller forsøger dig med en anden internetbrowser.

Har du brug for hjælp til dine forsikringer?

Så kan vi hjælpe dig på telefonen i stedet. Ring til os på 44 20 45 00. Du kan ringe mandag til fredag kl. 8-16.

Har du brug for anmelde en skade, kan du gøre det her.

Vi beklager ulejligheden og arbejder på at løse fejlen hurtigst muligt.

Har du brug for hjælp?  Gå til hjælpesiden