Har du brug for hjælp til Mæglerportalen?
For at få adgang til dine kunder på Trygs Mæglerportal, skal du være samarbejdende mægler og have adgang via vores rettighedsstyring. Vi guider dig her.
Har du brug for hjælp til Mæglerportalen?
For at få adgang til dine kunder på Trygs Mæglerportal, skal du være samarbejdende mægler og have adgang via vores rettighedsstyring. Vi guider dig her.
Du får adgang til Mæglerportalen gennem rettighedstyringen Nets eID Broker.
NemID er lukket i Danmark per d. 31 okt.
Herefter vil du kun kunne bruge MitID erhverv til Mæglerportalen. Hvis I ikke allerede er kommet på mitID, kan I få det her.
Husk rettigheden ''Mægler'' på dit nye MitID erhverv
For at få adgang til Mægleportalen skal du have mægleradgang på dit MitID erhverv - ogsp selvom du allerede havde det på dit gamle NemID.
Ja, hvis MitID administratoren i dit mæglerhus har givet dig lov i jeres opsætning, kan du faktisk bruge din private MitID app, når du logger ind med MitID erhverv.
Læs mere om brug af privat app hos MitID
Tjek, at du logger ind på vegne af det rigtige CVR: For at finde dine kunder på mæglerportalen, skal du være logget ind et Nem - eller MitID der er tilknyttet dit mæglerhus CVR-nr. Ellers ved vi ikke, hvem du er og hvilket mæglerhus, du repræsenterer.
Du kan kun søge på jeres kunder: Du vil kun kunne søge i den portefølje , som vi har noteret, at dit mæglerhus er ansvarlig for.
Hvis du oplever, at du stadig ikke kan fremsøge dine kunder, skal vi tjekke din opsætning i vores systemer.
Kontakt vores mæglerteam på tlf. 72 17 05 25 eller skriv til os på mægler.erhverv@tryg.dk.
Åbningstider, alle hverdage: 9-15
For at kunne logge på mæglerportalen, skal du have sagt ja til cookies på tryg.dk.
Oplever du en teknisk fejl?
Oplever du tekniske problemer, kan du
ringe til It-Service Desk på 70 21 02 91.
Tekniske fejl kan være:
Jeg kan ikke vælge MitID på loginsiden
Siden er meget langsom - står bare og loader
Fejlbeskeder eller blank skærm ved login
Fejlbesked ved åbning af dokumenter eller visning af policer