Leveret af

Har du brug for hjælp?

70 11 20 20

Har du brug for hjælp?

70 11 20 20

Gør brug af din Sundhedsordning

Du kan anmelde her eller kontakte Tryg Sundhedsteam på 44 82 00 00 alle hverdage kl 8-16. 

 

Vær opmærksom på, at der gælder karenstid. Det betyder blandt andet, at du tidligst kan opnå dækning fra din sundhedsordning for nyopstået sygdom, som første gang optræder, når du har haft den i 2 måneder.

 

Sådan bruger du din Sundhedsordning

Anmeld skade

Har du brug for din Sundhedsordning, skal/kan du anmelde skaden her.

Har du spørgsmål til forløb eller sag, du allerede har anmeldt, kan du skrive direkte til sundhedsafdelingen/din skadebehandler via Min Side og feltet "brug for hjælp?".
Her vælger du "skriv til os" og tilføjer dit spørgsmål.

Du kan også ringe på 44 82 00 00 mellem kl 8-16 alle hverdage.  

Er dit barn fyldt 18 år?

Dit barn er myndigt som 18 årig, og skal derfor selv kontakte os for at benytte sin Sundhedsordning.

Der kan gives fuldmagt til fx dig, hvis I ønsker, at du skal kunne kontakte os omkring den anmeldte sag. Fuldmagt gælder kun for én sag.
Vi sender en fuldmagt, hvis I ønsker dette.

Klinikker og privathospitaler med behandleraftale/samarbejdsaftale i Tryg Sundhed

Når vi godkender dækning via din Sundhedsordning, vejleder vi også om dine muligheder for at vælge en behandler vi har behandleraftale med, og hvornår du vil have mulighed for selv at vælge en behandler uden behandleraftale med Tryg Sundhed

Når du benytter behandler, som vi har aftale med, står vi for godkendelse og afregning med behandleren

Ved valg af tilkøbet : "Undersøgelse og behandling på privathospital/privatklinik", vil du kunne blive undersøgt og behandlet på et af de privathospitaler/privatklinikker, som vi samarbejder med.

Hvordan er din oplevelse af behandlingsforløbet?

Hvis du meget mod forventning skulle få en dårlig oplevelse hos en af vores samarbejdspartnere, vil vi meget gerne høre fra dig, så vi efter aftale med dig kan følge op på sagen.

Få godkendelse før undersøgelse/behandling

For at være sikker på at dit ønske om undersøgelse/behandling er dækket af din sundhedsordning, skal du altid afvente godkendelse fra os, inden du opstarter undersøgelse/behandling

Se punktet for " Har du brug for Sundhedsordning,  skal/kan du anmelde her"