Opdateret 1. November

Har du brug for hjælp til Mæglerportalen?

For at få adgang til dine kunder på Trygs Mæglerportal, skal du være samarbejdende mægler og have adgang via vores rettighedsstyring. Vi guider dig her.

 

Sådan logger du på Mæglerportalen

Du får adgang til Mæglerportalen gennem rettighedstyringen Nets eID Broker

  1. Udpeg en rettighedsadministrator
    MitID administratoren i dit mæglerhus, skal onboardes som rettighedsadmin. Så kan I fremover styre jeres medarbejderes rettigheder til at kunne tilgå ’’Mæglerportalen’’ hos Tryg.
     
  2. Tildel rollen Mægler
    Din rettighedsadministrator skal tildele mægleradgang til de medarbejdere, der skal skal på Trygs Mæglerportal. Hvis det er dig selv, der er administrator, skal du også huske at tildele rettigheden til sig selv.
     
  3. Log ind igen - nu har du adgang 
    Når din rettighed er gemt, kan du logge ind igen med dit MitID erhverv. Nu har du adgang og kan fremsøge dine kunder.  

Ofte stillede spørgsmål

Jeg har stadig kun NemID - hvad nu?

NemID er lukket i Danmark per d. 31 okt.
Herefter vil du kun kunne bruge MitID erhverv til Mæglerportalen. Hvis I ikke allerede er kommet på mitID, kan I få det her

Husk rettigheden ''Mægler'' på dit nye MitID erhverv
For at få adgang til Mægleportalen skal du have mægleradgang på dit MitID erhverv - ogsp selvom du allerede havde det på dit gamle NemID. 

Se vejledning her. 

Kan jeg bruge mit private MitID hos jer?

Ja, hvis MitID administratoren i dit mæglerhus har givet dig lov i jeres opsætning, kan du faktisk bruge din private MitID app, når du logger ind med MitID erhverv. 

Læs mere om brug af privat app hos MitID

Jeg kan godt logge ind, men ikke fremsøge mine kunder

Tjek, at du logger ind på vegne af det rigtige CVR: For at finde dine kunder på mæglerportalen, skal du være logget ind et Nem - eller MitID der er tilknyttet dit mæglerhus CVR-nr. Ellers ved vi ikke, hvem du er og hvilket mæglerhus, du repræsenterer. 

Du kan kun søge på jeres kunder: Du vil kun kunne søge i den portefølje , som vi har noteret, at dit mæglerhus er ansvarlig for.

Hvis du oplever, at du stadig ikke kan fremsøge dine kunder, skal vi tjekke din opsætning i vores systemer. 

Kontakt vores mæglerteam på tlf. 72 17 05 25 eller skriv til os på mægler.erhverv@tryg.dk.   

Åbningstider, alle hverdage: 9-15

 

Jeg får fejl pga. manglende cookies.

For at kunne logge på mæglerportalen, skal du have sagt ja til cookies på tryg.dk. 

Ret dit cookie-samtykke her

 

Oplever du en teknisk fejl?

Oplever du tekniske problemer, kan du
ringe til It-Service Desk på 70 21 02 91.

Tekniske fejl kan være:

  • Jeg kan ikke vælge MitID på loginsiden

  • Siden er meget langsom - står bare og loader 

  • Fejlbeskeder eller blank skærm ved login

  • Fejlbesked ved åbning af dokumenter eller visning af policer