Coronavirus. Læs her, hvordan din rejseforsikring dækker, og hvad det betyder for dig.

Forlængede behandlingstider

Ønsker du at ringe til os
Vi har i øjeblikket rigtig mange henvendelser, som vi gør alt for at besvare hurtigst muligt. Vi har samlet aktuel information til erhvervskunder om brug af forsikringerne her

Har du brug for at sende post til os
På grund af øget smitterisiko ved Corona vil alt indgående fysisk post blive sat i karantæne i 3 døgn, inden vores postmedarbejdere begynder at håndtere den. Det betyder, at indscanning og omdeling af fysiske dokumenter bliver forsinket med 3 døgn.

Har du anmeldt en skade
Hvis du har anmeldt en skade og ønsker at sende dokumentation til os, vil det være en stor hjælp, hvis du vil uploade dokumentationen på Min virksomhed.

Se, hvad du kan på Min virksomhed

Du kan bl.a. få overblik over dine forsikringer og dokumenter, anmelde skader og se status på dem, tjekke dækninger og bestille ændringer, samt tjekke din årlige bonus.