Forsikringer | Tryg Bolighotline

Kom skaderne i forkøbet med Tryg Bolighotline

Bekymringer er der nok af som boligejer – uanset om man bor i hus, lejlighed eller har et fritidshus. Med Tryg Bolighotline kan du få rådgivning til at udbedre de små skader inden de udvikler sig og bliver store.

 "Vandrørene siger underlige lyde"
 "Der sværmer små dyr rundt i køkkenet"
 "Der er kommet en revne i ydervæggen på vores hus"
 "Der lugter af mug i vores entré"
 "Der løber sod ned ad vores skorsten"
 "HFI-relæet slår hele tiden fra"
 "Gulvvarmen på badeværelset virker ikke"
 "Vandmåleren kører rundt, selvom vi ikke bruger vand"

Få svar på spørgsmål omkring din bolig med Tryg Bolighotline

Som Tryg-kunde med adgang til Tryg Plus-fordele, har du direkte adgang til Tryg Bolighotline.

  • Nem adgang til telefonisk rådgivning 
  • Mulighed for at sende mail med billeder af problemet 
  • Åben alle hverdage mellem kl. 9 og kl. 16 
  • Rådgivning til netop det problem som du har i din bolig 
  • Professionelle fagpersoner med en byggeteknisk baggrund 
  • Uden beregning

Ring til Tryg Bolighotline på telefon 44 20 47 20
eller sende en mail via trygbolighotline@housecenter.dk  (husk at skrive dit navn, adresse og telefonnr.)

tryg-bolighotline

Tryg Plus-fordele

Som Tryg-kunde kan du få adgang til en lang række fordele, der giver tryghed i hverdagen.

Læs om Tryg Plus-fordele